حریق یک مجتمع تجاری در خیابان کلاهدوز مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟
سرخط خبرها

دستگیری ۲ متهم به سرقت قطعات خودرو در مشهد | توصیه‌هایی برای پیشگیری از سرقت

  • کد خبر: ۱۵۷۸۱۴
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
دستگیری ۲ متهم به سرقت قطعات خودرو در مشهد | توصیه‌هایی برای پیشگیری از سرقت
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری میدان" جهاد" مشهد ۲ متهم به ۱۲ فقره سرقت قطعات خودرو دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح این خبر بیان داشت: یکی از تیم‌های کلانتری میدان جهاد هنگام گشت زنی در خیابان شهید" نامجو" به ۲ سرنشین یک دستگاه پراید که راننده آن با مشاهده خودرو پلیس تغییر مسیر داد مظنون شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام بلافاصله به تعیب خودرو پرداختند و پس از طی مسافتی خودرو پراید موردنظر را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از صندوق عقب آن، ۲ عدد باتری خودرو، ۲ عدد جک، یک دستگاه تلفن همراه و به همراه ابزارآلات سرقت کشف کردند.

سرهنگ نگهبان گفت: متهمان که اعتیاد به موادمخدر دارند در ادامه تحقیقات با توجه به مستندات کشف شده به ۱۲ فقره سرقت قطعات خودرو در جنوب شهر مشهد و فروش آن‌ها به ۲ مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: در ادامه این عملیات ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه باتری و ۲ جعبه آچارآلات مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این که متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند:

اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنید.

از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو پرهیز کنید.- هنگام ترک اتومبیل دقت کنید که در‌ها و شیشه‌ها کاملاً بسته باشد.

هنگام ترک اتومبیل از به جای گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رم و فلش (مموری) رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود پرهیز کنید.

از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->